Шукати в цьому блозі

понеділок, 22 січня 2018 р.

Конспект заняття в музично - театральній студії

Тема: « Дія – основа сценічного мистецтва»

Мета: познайомити вихованців із умовним характером класифікації дії та спільно з дітьми знайти відповідь на питання: чим відрізняється дія від руху.
Методи: пояснення, показ, частково – пошуковий метод (застосування проблемного навчання), бесіда, вправи, ігри.
Тип заняття: вивчення нового, закріплення вивченого матеріалу.
Форма роботи: колективна, групова.
Обладнання: ноутбук, синтезатор, м’яч, ігрові  кільця, ігрові круги, роздатковий матеріал



Хід заняття

Доброго дня, дорогі учасники нашої студії. Сьогодні ми говоритимемо про сценічну дію, але для гарного настрою, налаштування на командну роботу, ми пограєм в гру «Оплески». А зараз продовженням буде гра «Передай оплеск» (передаєм в трьох темпах, рівномірно).
Добре, а зараз, спробуймо передати маску, чи міміку, яка зображує радість, розчарування, горе, здивування, образу. Для цього зараз кожен обере свою маску, а після цього ми розгадаєм, що ми передавали.
Тепер ми проведем артикуляційну гімнастику і розпочнем із розминки ротика: «Паркан – трубка», «Вікно»( відкриваєм рот, як пащу лева), «М’ячик», «Карамелька», «Воротар».
Згадаємо наші розспівки  «Скубі дубі ду» та «До ре до»
Приступим до скоромовок, повторим ті, які вчили минулого заняття і вивчим нові.
Тепер, ми з вами спробуєм імпровізовано створити казку «Ріпка». Прошу витягнути кожен свого персонажа (витягають зазделегіть підготовлені листочки з назвами персонажа). Увійдіть в образ, перевтільтесь у заданого персонажа. Я читаю казку, а кожен песонаж виконує свою роль.

Розминка під музичний супровід

У цій розминці уявімо собі, що ми переносимось в Країну Масок, ідем по дорозі цієї країни, я вам називаю емоцію і частину тіла, за допомогою якої ви цю емоцію передасьте:
§  сум за допомогою рук
§  гордість через спину
§  радість - лице
§  страх  - руки
§  радість – руки
§  страх – ноги
§  радість – ноги
§  здивованість – руки
§  здивованість – лице
§  задуманість – лице
§  іронія – лице
§  задуманість – руки, спина
§  агресія – руки, лице
Дякую.Молодці! ви виконали різні рухи за допомогою чого? Жестів та міміки
А зараз я розкладу перед вами листочки, будь ласка, підніміть їх. Покладіть на місце. А тепер уявіть собі, що це не просто шматок паперу, а чиясь загублена річ (документ) яку потрібно повернути, гаманець, гарний осінній листок, цікава книга, планшет. Наприклад, цікаву книгу, ми взяли, щоб прочитати і її читаєм. Що в нас появилось? В нас появилась ціль чи результат .Рух, це лише переміщення в просторі, а сценічна дія має початок і завершення, її ми виконуємо з якоюсь ціллю, щоб передати художній образ. А як досягнути цілі? Є три кроки: що я роблю, для чого я це роблю, як я це роблю? Наприклад, тварини можуть рухатись, але вони не діють.
Із зовнішніми діями ви вже познайомились, а ще є внутрішні дії. Наприклад, я буду називати, а ви виконуйте.
      Ви сидите, щоб:
§  сховатись, щоб ніхто вас не бачив, не знайшов
§  щоб слухати, що робиться на дворі і спостерігати, що робить котик
§  щоб дочекатись своєї черги і поки є час згадувати табличку множення
Отже, які бувають дії? (Зовнішні та внутрішні).А чи пам’ятаєте, за допомогою чого ми передавали емоції? (Міміка та жести)

Пропоную вам зараз згадати вправу і походити рівненько, під музику, з кругами на голові.

Для перепочинку, ми сядем і пограєм в гру, яка потренує вашу пам’ять та уважність.
Гра «Я подарую тобі»

Підготувала Христина КАШЕЦЬКА



Немає коментарів:

Дописати коментар