Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 22 вересня 2017 р.

Навіщо facebook – реклама освітянину?




Вітання, шановні читачі!

         У зв’язку з моїм захопленням – провадженням та адмініструванням facebook – сторінки пам’яті Петра Лінинського  - https://www.facebook.com/PetroLinynskyy/ (мого дідуся) зацікавив мене майстер – клас від Юрія Слепка «Як самостійно налаштовувати рекламу в facebook?»: як вона працює, як створювати ефективні оголошення, які можливості цієї реклами тощо. Одночасно всю інформацію я сприймала з погляду педагога. І моя особиста думка: освітянину потрібно врахувати, що це потребує щоденних вкладень коштів ( у доларах, потрібно мати доларову банківську картку), щоденних затрат часу, якщо налаштовуватиме рекламу сам, а ще, якщо її якісно, правильно створити, то вона охоплює величезні аудиторії людей. Хорошому вчителю, який веде свою професійну сторінку, це завжди буде корисним для особистого зростання.
      А ось керівнику навчального закладу, особливо ж приватного, не те, що варто і цікаво, а просто необхідно використовувати такі можливості facebook, адже якісна реклама закладу має всі можливості примножити кількість учнів, привернути увагу хороших спеціалістів – педагогів, а це все – ще один крок до успіху.
                                                                     

                                                                               Христина КАШЕЦЬКА











Немає коментарів:

Дописати коментар